torsdag 27 september 2012

.

Tema-belysning
 
 
Veckans tema i fabriken är belysning.
Då vi är relativt nyinflyttade (hm!) så har vi en hel del kvar.
Längtar efter fler smålampor, kökslampa och massor av härliga ljusslingor. Det kommer såklart, men rom byggdes inte på en dag.
 
Vyn jag visar här är i övre hallen. Mot trappen med det ljuvliga takfönstret som sitter högt högt upp. Står man i nedre hallen och blickar uppåt är det säkert sex meter upp. Snyggt som bara den. Lite Louisianakänsla. Älskart!
Till vänster syns vårat sovrum.
 
Skåpet med pussel och spel kommer från min farmor. Perfekt spelskåp för hello kitty spel och mammamu-pussel!
 
En fåtölj skall få ta plats i hallen. Tänker mig läsning, tänker mig det ljuvliga ljudet av regn, kombinerat med en kopp te/en latte/ett glas vin och en spännande bok!
Hm, belysning var det ja!
Skall bege mig in på fabriken och låta mig inspireras!
 
Med önskan om en fin torsdag!
 
(ser att ni är några som kikar in, säg gärna hej med en liten kommentar!)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hela ert hem är fantastiskt fint o jag tycker att ni kommit bra iordning! Lampor har man alltid för lite av tycker jag. Märks så tydligt när det är mörkt på kvällarna!
Kram Fia