onsdag 12 september 2012


Hejsan hallå!
Long time no blogging kan man nog påstå!
Livet är toppen i vårat radhus, vardagen är bäst, då blir helgen alltid till fest!
Maja älskar skolan, Ellen är så stolt över sin femårsgrupp på förskolan.
Vi vuxna jobbar på och livet är himla bra!
Maja har börjat på simskola, och det är världens bästa livförsäkring (inte för att jag någonsin skulle släppa mina barn ur sikte vid hav/bassäng..). Under tiden Maja lär sig simma myser en av oss med Ellen på bibblan, kafé eller annat kul!
 
Har saknat bloggandet enormt mycket känner jag nu när jag börjat glänta på datorn lite mer och mer sista tiden. Saknat inspirationen från den härliga bloggvärlden. På tal om inspiration så har fabriken öppnat sina dörrar igen, och det känns som en knuff i rätt riktning för mig. Kameran har varit i karantän hela sommaren, har drabbats av iphonesjukan och faktiskt glömt bort kameran. Dock gör det mig mer närvarande i stunden än genom en kameralins!
 
Onsdag kväll och veckorna rusar fram. På lördag skall bästa syster och jag ha 37-årstjejfest! Vi blir tio stycken och alla känner inte varandra! Vi spånar dukning och piff, maten är bestämd. Älskar älskar att få vara värdinna! Vi ser fram emot vårat lilla party!
 
Ser att jag haft en hel del besök och säg gärna hej när ni kikar in!
 
Kram!
Ljuvliga höstbilden: weheartit

Inga kommentarer: