söndag 24 februari 2013

söndagsbilden







































Maja fyllde sju igår!
Det är stort!
Vi firade med sång och paket traditionsenligt på morgonen.
Kompiskalas med glass och lekar. Paket, skattjakt och partyhattar!
Innan det stora kalaset på kvällen hann tjejerna vila en stund.
Det behövdes, för in ramlade inte mindre är ca 25 personer! Plus en stor härlig hund.
Det bästa som finns är när hela huset är fullt av glada lekande barn och korvkalasande vuxna!
Maja fick så fina presenter, massor av pyssel och fina kläder.
Tusen tack till alla!
Familjen A stannade kvar och vi tittade på Mello, popade popcorn och hejjade fram Ulrik och Ralf.
Men oj vad dåliga bidrag i övrigt.....

Detta är mitt bidrag till söndagsbilden.
I torsdags var det tema "this is me". Jag var totalt under isen den dagen......därav min tystnad.
Nu är livet på rätt köl igen! 
Som det skall vara.



3 kommentarer:

Victoria Glosemeyer sa...

Så härligt med kalas och glasstårtan se ut som en riktig 7-årstårta med glada färger! Trevlig söndagskväll!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack detsamma!
Det var verkligen toppen och glasstårtan god!

Snygg hemsida du har! Önskar dig lycka till! Hittade ingen blogg att kommentera på!
Kram!

boliv. sa...

Heeej igen!

Ny blogg för oss båda ser jag ;) Kul att hitta tillbaka till dig Caroline!

Ska absolut uppdatera mig!

Kram till dig och grattis till sjuåringen <3