lördag 16 februari 2013

the blog in the media! ;)

 Jag fick ett meddelande på facebook för en dryg månad sedan.
En förfrågan om vi ville vara med i unt´s bilaga bostadsguiden.
Klart vi ville. 
Eller.... visa upp sitt hem för "hela" Uppsala. Ja, varför inte? Vi trivs i vårat hem och tycker att det är fint, och kan vi med detta ge inspiration och visa ett vanligt hem, med barn, leksaker och våra idéer så kör på!






En eftermiddag fick vi besök av Johanna Stenius och Patrik Lundin. 



Nervositeten inför att vara med minskade för varje vecka som gick.
Förra lördagen publicerades vårat hem, och fjärilarna dansade inte så mycket i magen. Faktiskt. Mest kul!
Tjejerna tyckte det var roligt att se sig själva och oss i tidningen!
Vill förtydliga lite, just nu är inte träning mitt största intresse, för ett och ett halvt år sedan sprang jag på friskis tre ggr per vecka. Innan diskbråcket slog till..... Och jag partajar inte heller så mycket som det ser ut! Fem,sex tjejmiddagar per år, och ngn gång familjemiddagar!
Så, då var det sagt.
;)

Om det är någon av er som har hittat till min nyuppväckta blogg genom vår medverkan i tidningen så skulle det vara jätteroligt med ett hej. Det går bra att vara anonym!

Med önskan om en fin lödag!

4 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Hittade din blogg före jul och la till dig till min bloglovin-lista. Eftersom jag är från Uppsala (boende i Enköping) så är det lite kul med den anknytningen.

Spännande med inredningsreportage.

Ha en fin lördagkväll.

Kram Lena

Anonym sa...

Hurra för att du är tillbaka finaste C! Kram Anki

Johanna - Småstadsvillan sa...

Vad roligt!!! Jag bodde i Uppsala med min "ursprungsfamilj" före jag flyttade till Norge. UNT är känt för mig. :-) Jag älskar hemma-hos reportage i just ganska vanliga tidningar. Blir lite too much i magsinen kan jag tycka ibland. Gillar ärligt och inspirerande! :-)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack Lena, Anki och Johanna för fina ord!

KRAM