lördag 2 februari 2013

Tillbaka!

Äntligen fungerar min dator som den skall.
Min fina R har donat och fixat och lagat(letat i alla lådor i källaren, i sista hittade han rätt låda för min lilla stora laptop!)
Jag har saknat bloggandet enormt. Har så mycket jag vill dela med mig av, både litet och stort, vardag och fest. Och inte minst att dokumentera en del av vardagen med mina ljuvliga döttrar, med min familj.
Ni som läser och har bloggat länge vet precis hur det känns att blicka tillbaka och vara så glad att man dokumenterat så mycket. Jag är ju faktiskt inne på mitt sjunde år som bloggande mamma/fru/inredningsintresserad! ;)
Inte så många slår det
;)


Ett blogginlägg utan bilder är ju trist, så denna härlighet från cox and cox får symbolisera längtan om sommaren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul du är tillbaka!


Saknat dig!
// Kina

Anonym sa...

Härlig bild & fin blogg du har!