torsdag 2 maj 2013

Våren är kommen

Äntligen är våren här.
Snart spricker knopparna och världen blir grön och vacker.
Tänkte ta mig en långsam promenad imorgon för att leta efter magnolia i blom, eller om de fortfarande är i knopp.
Själv är jag inte i blom för tillfället. Ryggen spökar om möjligt mer än någonsin.
Fin sjukgymnastkontakt, och försök till att få till en bra vardag i smärtornas land.
Nåväl, detta skall också bli bra.
Saknar bloggandet och fotograferandet, men allt har sin tid.

Första våren i radhuset, och det är bara ljuvligt. Sol på vår nybyggda lilla altan, tjejerna som leker med kompisar och cyklar. 
När solen vikar av från framsidan har den kommit till baksidan. Vår lilla plätt som vi har storslagna planer för!






På återseende lilla blogg och hej om någon fortfarande kikar in i mitt lilla vilande bloggland!
Ljuvlig magnolia hittad på weheartit

4 kommentarer:

boliv. sa...

...hej på dig själv! Kikar fortfarande in nu och då :)

Njut våren!

Anonym sa...

Hej.Hittade precis din blogg då jag googlade. Vi har precis fått ett radhus nära er och har lite funderingar. Trist att du inte bloggar. Hoppas du mår bra.

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hej granne!
Grattis till radhuset!
Vill blogga igen men kommer inte igång :)
Har du egen blogg?

Tack för dina fina ord!
/Caroline

Anonym sa...

Jo kom igen ;) Nej, jag har ingen blogg. Skulle vara kul att höra om Kvarngärdet, se hur det ser ut inne osv. Vi flyttar in i september :D